Gjuhe gjermane A1 3x2

  • Home -
  • Gjuhe gjermane A1 3x2 Details
Gjuhe gjermane A1 3x2

Gjuhe gjermane A1 3x2

  • 01.05.2022
  • Neting School - Qendër të Tetovës

Ky nivel ka përmbajtje interesante me tema të përditshme në çdo mësim si për shembull përshkrimi i vetes dhe i të tjerëve,përshkrimi i vendeve, qyteteve.Përfshin komunikim në grup, përcaktimin e termineve të ndryshme, rezervimin e biletave dhe shume tema të tjera shumë të nevojshme në jetën përditshme.

Qëllimet e këtij kursi janë që kursistët të fitojnë shkathtësi në të shkruar, në të lexuar, dëgjim dhe komunikim. Gjithashtu zhvillimi i mendimit kritik gjatë leximit të teksteve.

Schritte 1

Kapitulli 1- Mirdita. Emri im është...

  • Të përshëndesësh dikë, të thuash mirupafshim
  • Të pyesësh për emrin
  • Të prezantosh veten dhe të tjerët
  • Të pyesësh për origjinën dhe të emërtosh gjuhët
  • Alfabeti
  • Bisedë në telefon: të pyesësh për dikë
  • Formular regjistrimi

Gramatikë:  

  • Pyetje që fillojnë me shkronjën W: Wie heißen Sie? – Si quheni ju?
  • Fjali dëftore: Unë quhem/ Unë jam...
  • Përemrat vetorë: unë, ti , ju (forma e mirësjelljes)
  • Zgjedhimi i foljes: (unë, ti, ju): quhem, vi, flas, jam
  • Parafjala nga (aus): unë vi nga Finlanda.

Kapitulli 2: Familja dhe shokët

  • Të pyesësh për gjendjen dhe të shprehësh ndjenja
  • Anëtarët e familjes dhe të prezantosh shokët
  • Të emërtosh vendbanime
  • Numrat 0-20
  • Intervistë: pyetje për personin
  • Të plotësosh një formular
  • Të tregosh të dhënat personale
  • Të prezantohesh

Gramatikë:

  • Nyja pronore: im/ime
  • Përemrat vetor: ai/ajo, ne, ju, ata/ato
  • Zgjedhimi i foljes: jetoj, kam
  • Parafjala në (in): Ata jetojnë në Helsinki.

Kapitulli 3: Ushqimet dhe pijet

  • Të emërtosh gjëra
  • Të tregosh sasi
  • Të zhvillosh një bisedë për blerje
  • Numrat 21-100
  • Çmimet, peshat dhe njësite matëse
  • Të shprehësh preferencat

Gramatikë:

  • Pyetje me Po/Jo (Pyetje që fillojnë me një folje dhe përgjigjemi me po ose jo): A e njihni ju... (Kennen Sie...?)
  • Nyja e pacaktuar: një
  • Nyja negative apo mohuese: nuk
  • Shumësi i emrave: domatet,vezët
  • Zgjedhimi i foljes: ha

Kapitulli 4: Banesa ime

  • Të pyesësh për një vend
  • Të emërtosh një vend
  • Të përshkruash një banesë ose një shtëpi
  • Të shprehësh kënaqësi dhe pakënaqësi
  • Të emërtosh mobilje dhe paisje elektrike shtëpiake
  • Të emërtosh ngjyrat
  • Numrat 100-1000
  • Shpallje të banesave

Gramatikë: 

  • Nyjet e caktuara der, die, das
  • Ndajfoljet e vendit: këtu, atje
  • Mbiemrat: ajo është e bukur
  • Përemrat vetor: ai, ajo (er, sie, es)
  • Negacioni jo/nuk (nicht): Dhoma nuk është e vogël
  • Zgjedhimi i foljes: pëlqej

Kapitulli: 5 Dita ime

  • Leximi i orës jo zyrtare
  • Aktivitetet e përditshme
  • Të shprehësh preferenca
  • Ditët e javës
  • Përditshmëria- rutina ditore/ të emërtosh aktivitete
  • Shenjat / makina telefonike
  • Të kuptosh orarin e punës
  • Leximi i orës zyrtare

Gramatikë: 

  • Foljet që ndahen: Timo steht um 8 Uhr auf
  • Zgjedhimi i foljeve: shoh, punoj ...
  • Pozita e foljes në fjali
  • Parafjalët: am, um, von...bis: Am Sonntag um acht Uhr.

Kapitulli 6. Koha e lirë

  • Moti/ stinët e vitit
  • Të përshkruash anët e botës
  • Të zhvillosh biseda gjatë blerjes dhe në restorant
  • Të dakordohesh, të kundërshtosh dhe të mohosh në bisedë
  • Të flasësh për hobit dhe kohën e lirë
  • Të lexosh dhe të shkruash shpallje
  • Parashikimi i motit

Gramatikë:

  • Rrasa kallëzore (Akkusativ): den Salat, einen Tee, keinen Saft
  • Pyetje me po ose jo dhe përgjigjet: ja, nein, doch
  • Zgjedhimi i foljeve: lexoj, takoj, flej udhëtoj, marr, dëshiroj

Kapitulli 7: Të mësosh një jetë të gjatë

  • Të shprehësh aftësi
  • Të shprehësh qëllime
  • Të shprehësh dëshira
  • Të përshkruash ngjarje të së kaluarës
  • Të flasësh për aktivitete në të kaluarën
  • Të kuptosh një tekst udhëzues
  • Të flasësh për qëllime mësimi
  • Të vlerësosh dicka

Gramatikë:

  • Foljet modale mundem, dua
  • Formulimi i fjalive me 2 folje: Ich kann nicht tanzen
  • Koha e kryer me foljen kam (haben): hat... gelernt
  • Koha e kryer me foljen jam (sein): bin...gefahren

Schritte 2

Kapitulli 8: Profesion dhe punë

  • Të emërtosh dhe të pyessh për profesionet
  • Të shkëmbesh informacione për të kaluarën dhe të tashmen
  • Të tregosh për ngjarjet dhe aktivitetet nga e kaluara
  • Të kuptosh shpalljet
  • Profesione të pazakonta: të kuptosh tekste të shkurtëra

Gramatikë:

  • Fjalëformimi: der Lehrer       die Lehrerin, der Kaufman        die Kauffrau
  • Koha e kaluar e foljeve kam dhe jam: isha (war), kisha (hatte)
  • Parafjala e mënyrës: si (als): Unë punoj si programer.
  • Parafjalët e kohës: para, që prej , për: para një viti

Kapitulli 9: Në një qytet të huaj

  • Të japësh udhëzime dhe të sqarosh procesin
  • Të japësh udhëzime dhe këshilla
  • Të flasësh për atë që është e lejuar, e ndaluar dhe për rregullat
  • Të kuptosh broshura informative
  • Në recepsionin e hotelit: të pyesësh, kërkosh sqarime dhe ndihmë për të kuptuar.

Gramatikë:

  •  Fjalët modale: duhet dhe munden
  • Formulimi i fjalive me 2 folje: ju duhet të rezervoni një tavolinë
  • Përemri man
  • Mënyra urdhërore: Shkoni te informacioni turistik

Kapitulli 10: Shëndet

  • Të emërtosh pjesët e trupit
  • Të flasësh për gjendjen
  • Të flasësh për gjendjen e të tjerëve
  • Të përshkruash pamjen
  • Të japësh dhe të kuptosh udhëzime dhe këshilla
  • Të shkruash një letër (kërkesë)
  • Të caktosh një termin

Gramatikë: 

  • Përemrat pronor: yt, tij, saj, joni, juaji
  • Folja modale: duhet  ( për të dhënë këshilla)
  • Formimi i fjalive me më shumë se 2 folje: ne duhet të qëndrojmë në shtëpi

Kapitulli 11: Në rrugët e qytetit

  • Të pyesësh dhe të përshkruash rrugën
  • Të emërtosh mjetet e transportit
  • Parafjalët e vendit/ të tregosh se ku ndodhet diçka
  • Të përcaktosh vendin dhe drejtimin
  • Oraret e udhëtimeve:të marrësh informacione
  • Të kuptosh njoftimet
  • Në stacionin e trenit: të kërkosh informacione

Gramatikë:

  • Parafjala me (mit): Unë udhëtoj me veturë
  • Parafjalët e vendit: në, mbi, para, mbas, pranë, në mes, të
  • Ku...? Në parking.
  • Parafjalët e vendit: te, në
  • Për ku...?- Te libraria?

Kapitulli 12: Klienti është mbret

  • Të kuptosh parafjalët e kohës
  • Të kërkosh shërbime
  • Të shprehesh kërkesa më mirësjellje
  • Të kuptosh një tekst informativ
  • Të kuptosh njoftime me shkrim dhe njoftimet në telefon

Gramatikë:

  • Parafjalët e kohës: para, gjatë, pas dhe në:
  • Kur...?- Për një orë.
  • Parafjalët e kohës: prej, deri
  • Prej kur...?- Prej nesër.
  • Forma e mirësjelljes Konjuktiv II: të mundesh,
  • Formimi i fjalive me më shumë se 2 folje: A do të mundesh të bësh një kafe?
  • Folje me parashtesa të ndryshme: an-, aus-, auf-, zumachen

Kapitulli 13: Rroba të reja

  • Të emërtosh dhe ti vlerësosh veshjet
  • Të shprehësh se cfarë të pëlqen dhe cfarë nuk të pëlqen
  • Të shprehësh preferencat dhe vlerësimet
  • Të kuptosh një artikull gazete
  • Të pyesësh për preferencat dhe të bësh zgjedhjen
  • Në qendër tregtare: të kërkosh ndihmë dhe këshilla

Gramatikë:

  • Përemrat dëftor: ky, kjo
  • Ky fundi- ky është super
  • Përemri pyetës: cili/cila? – Cili fustan?
  • Përemri dëftor: ky, kjo, këtë, atë
  • Kjo këmisha më pëlqen mua.
  • Shkalla krahasore e mbiemrave: mirë (gut), me kënaqësi (gern), shumë (viel)
  • Zgjedhimi i foljes: pëlqej (mögen)
  • Përemrat pronorë në dhanore: mua më (mir), ty të (dir)...
  • Foljet në dhanore: gefallen, përket, përshtatet, qëndron

Kapitulli 14: Festa

  • Të pyesësh për datat
  • Të flasësh për persona dhe gjëra
  • Të japësh arsye
  • Të anulosh dhe të pranosh një termin me shkrim
  • Të lexosh dhe të shkruash një ftesë
  • Të emërtosh festa
  • Të shprehësh dëshira

Gramatikë: 

  • Numrat rendor: i pari...
  • Përemrat vetor në kallëzore: mua (mich), ty (dich) ...
  • Lidhëza: sepse (denn)

Kurs i paraparë për për moshat e rritura 14+.