Ky trajnim do t'ju tregojë gjithçka që ju duhet të dini për t'u bërë një tregtar dixhital, për të drejtuar një fushatë të suksesshme, gjeni mënyra të reja për të rritur vlerën tuaj personale në punën tuaj aktuale ose për të rritur biznesin tuaj aktual. Ajo mbulon të ndryshme llojet e njësive të reklamave dixhitale, proceset, blerjet dhe më shumë. Është perfekt për këdo që kërkon një punë në dixhital media, po studion marketingun dhe reklamën dixhitale, është e interesuar të promovojë produktet ose shërbimet e tyre në internet të tërheqë më shumë klientë, ose është një profesionist i medias që kërkon të arrijë tendencat e reklamave dixhitale.
osman.neting@gmail.com
Hyrje në Marketingun Dixhital
Komunikimet e Integruara të Marketingut
Strategjia e marketingut dixhital
Menaxhimi i mediave sociale (Facebook, Instagram, Twitter)
Reklamim në rrjetet sociale (Reklamat në Facebook dhe Instagram)
Google Ads
Marketing Analytics (Google Analytics)
Optimizimi i motorit të kërkimit
Gjenerimi i Plumbit
Marketing me email
Marketing me përmbajtje
Çdo person i papunë i cili është 34 vjeç ose më i ri dhe është i interesuar të përmirësojë aftësitë e tij IT;
Studentët, ata që kërkojnë një punë në reklamat dixhitale, ose kushdo që është i interesuar në procesin pas reklamave që ata
shih çdo ditë;
Profesionistët e medias tradicionale të cilët janë aktualisht të papunë dhe kanë përvojë në mediat transmetuese,
reklamat e televizionit, radios dhe gazetave që kërkojnë të përmirësojnë aftësitë e tyre në reklamat dixhitale